Skyflyen

Skyflyen wat een avontuur

Ik ben Mieke, en mijn wensdag was donderdag 14 september 2023.

Er waren 2 dames van tevoren langsgekomen om te vragen wat ik allemaal leuk vind. Het was een verrassingsprogramma, ook voor mijn ouders.

's Morgens ging ik eerst naar Karin om een supercool graffitischilderij te maken. Ik heb met verschillende verf en graffiti technieken gewerkt, het is een suikereekhoorn geworden, mijn favo dier. Mijn ouders gingen toen koffie drinken (ieuwww).

Daarna gingen we picknicken in een (mega) tipitent, en mochten we skyflyen, het is een soort zip line alleen dan met bochten, en het had de snelheid van een achtbaan, ongeveer 50 tot 60 kilometer per uur.

Daarna gingen we naar Grolloo, ik heb samen met mijn (dappere) vader 2,5 uur geklommen in een klimpark.

Ik begon met baan 2, daarna ben ik doorgegaan naar baan 3 (die was echt eng!!) daarna zijn we naar baan 4 gegaan en die eindigde met een vrije val, mijn vader houdt niet echt van hoogtes en vond dit dus ook maar niks, maar hij had het voor mij gedaan.  Maar... Hij was te zwaar dus hij mocht uiteindelijk niet (wat hij niet zo erg vond). Ik moest eerst een kabel pakken waar ik eigenlijk niet bij kon, dus die had een mevrouw bij het park voor mij gepakt. En daar stond ik dan, ik wilde wel maar ik wilde niet, en toen deed ik het en toen wou ik nog een keer maar dat mocht niet want we waren al 10 minuten te laat. Er waren trouwens ook zip lines en een die gingen ook over het water!!!

Daarna gingen we weer terug naar Emmen en daar heb ik fftjes een privéles gehad van de sportschool, ik kreeg een handdoek, deo en een bidon met fuze tea, en ik heb nog een (zelfgemaakt) shirt gekregen met de naam van mijn idool erop.

Als laatste gingen we naar Puur waar ik me helemaal volgegeten heb, toen de rest aan het eten was heb ik met een heel klein en schattig meisje gespeeld.

Al met al een Topdag!
P.s Ik heb ook nog op het laatst een goodiebag gekregen!

Dankjewel wensstichting Drenthe!

xoxo Mieke (10 jaar)

Namens de wensstichting willen wij Music & Art by Ka, Landal Aelderholt, Joytime vrijetijdsactiviteiten, Fitsports en Wereldrestaurant Puur heel erg bedanken voor het mede mogelijk maken van deze geweldige dag!!!