Sprookjes worden werkelijkheid voor Lars

Op zaterdagmiddag om 13u werden we opgehaald door Inge en Edith. Omdat Lars er zo van geniet als er een vriendje mee is, mocht zijn vriendje David en zijn moeder ook mee. We liepen naar de parkeerplaats en daar stond een grote gele bus van het busmuseum om ons naar de Sprookjeshof te brengen. Lars vindt het heel leuk om met de bus te gaan en dit was natuurlijk helemaal geweldig, hij heeft er echt van genoten! In de bus heeft Lars alle plaatsjes in de bus even uitgeprobeerd, wat natuurlijk kon omdat de bus speciaal voor ons was! Ze kregen ook nog een chocolade-Sinterklaasje en een blauwe rugzak van de Wensstichting met cadeaus erin.

Bij aankomst bij de Sprookjeshof kwam er een grote kabouter de bus in om ons te verwelkomen, erg leuk omdat Lars kabouters ook zo leuk vindt, maar dit vond hij toch ook wel een beetje spannend. Eenmaal binnen gingen we als eerste naar het sprookjesgedeelte. Ze vonden het beide erg leuk en hebben met veel plezier overal rondgekeken. Ze hadden in de huisjes gemogen, maar dat vonden ze toch wat spannend. Bij Lars z'n favoriet, Langnek, mochten ze achter het hekje, heel dichtbij Langnek. Lars vond het geweldig en heeft daar erg van genoten! Bijzonder dat hij daar even zo dichtbij mocht komen!

Nadat ze alle sprookjes hadden bekeken gingen ze lekker spelen in het kabouterklauterkasteel. Springen op de springkussens, van de grote glijbanen en met de karretjes van de rol-glijbanen. Tussendoor kregen we nog drinken met taart. Boven hebben we nog naar de beren-voorstelling gekeken en Lars en David hebben overal heel leuk gespeeld. Na een tijdje zo moe, maar alles was natuurlijk veelste leuk, dus niet echt tijd om rustig even te zitten. Ze hebben met veel plezier daar gespeeld!

Rond 17u zijn we naar het restaurant bij de Sprookjeshof gegaan. Hier stond een speciale grote stoel, waar ze zelfs samen op konden!  Met ballonnen en een soort confetti werd het helemaal feest! Lars en David kozen samen patat/pannenkoeken en ook wij hebben daar heerlijk gegeten. Het was een geweldige afsluiting van een geweldige dag!

Na het eten werden ze erg moe en was het tijd om naar huis te gaan.

Het was een hele bijzondere en speciale dag, waar we nog vaak aan terug zullen denken!! We willen iedereen die hieraan heeft meegewerkt heel erg bedanken!

Namens de Wensstichting bedanken we de volgende bedrijven / organisaties zeer hartelijk voor hun medewerking:

Nationaal Busmuseum te Hoogezand
De Sprookjeshof & Brasserie Hof van Zuidlaren