Cimberly ontmoet haar favoriete CliniClown in Attractiepark Slagharen

Je probeert te leven met een chronisch darm probleem, door zoveel mogelijk gewoon mee te doen. Gym en handbal bieden afleiding en je kunt je daar laten gaan, wat is het dan verschrikkelijk dat je door een auto ongeluk ineens niet meer kunt sporten. De darmaandoening is dan duidelijker aanwezig en de pijn van het been blijft maar voelbaar. Cimberly heeft dit elke dag te dragen en het zal de eerste tijd niet zoveel beter worden.

Ze mocht er daarom een weekendje tussen uit. 3 Dagen lang plezier maken in Attractiepark Slagharen.  Tijdens haar vele bezoeken aan het ziekenhuis, ontmoet ze dikwijls een CliniClown, tot haar grote verbazing werd er op het Attractiepark een heuse CliniClownrace gehouden. En wat is het dan geweldig, daar je eigen favoriete clown weer te ontmoeten.... Het weekend kon niet meer stuk. Het park werd met de hele familie ontdekt. Ze zaten in de draaimolen, ze reden op een pony, ze mochten achter het stuur van de autootjes en natuurlijk was het er heel gezellig.

Toen Cimberly weer thuis was en na zat te genieten van het weekend, kreeg ze nòg een verrassing aangeboden. Ze mocht met haar vader naar de voetbalwedstrijd FC Twente tegen FC Groningen en hoe blij kun je dan zijn, dat háár club wint met 5-0!!!

We hopen dat Cimberly en haar familie door deze wensvervulling een steuntje in de rug hebben gekregen en dat Cimberly zich gauw weer iets beter zal gaan voelen.