Flitsend dagje Schiermonnikoog

Flitsend dagje Schiermonnikoog, Kortom het was een geslaagde dag!

Celia schreef het volgende verslag over haar wensdag:

Op zondag 15 april ’18 moesten we om 9:00 klaar staan. Op dat moment stond er een Rolls Royce klaar om naar Lauweroog te gaan. Vanaf hier gingen we met de watertaxie naar Schiermonnikoog. Binnen een kwartier waren we op schier. Hier stonden fietsen voor ons klaar. Met de fietsen zijn we naar een restaurantje gegaan om wat te gaan eten en om een plan te maken voor te middag. Na het eten zijn we met de camera op pad gegaan. Als eerst het strand op daarna verder de duinen in en later verder het natuurgebied in. Rond 3 uur hebben we met zijn allen war gedronken in het dorp en in de haven nog wat foto’s gemaakt. Daarna zijn we terug gegaan met de veerpont. Eenmaal in Lauweroog hebben we afscheid genomen van de fotograaf. Daarna kregen wij te horen dat de dag nog niet afgelopen was. Wij gingen nog uiteten. Kortom het was een geslaagde dag!

Vanuit de Wensstichting willen we de volgende bedrijven / organisaties heel hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze dag!