Beauty verwendag voor Barbara

Wat een prachtige dag was het op vrijdag zeventien juni!
Samen met Barbara's beste vriendin en nicht, Jolina Peters, oma en mama had Barbara een beauty-verwendag. Om half één kwam er een prachtige rode auto om de dames vervolgens naar Toff in Klazienaveen te rijden. Daar mocht ze kleding passen en uiteindelijk het gekozen setje aanhouden. Wat een verrassing! Daarna naar de kapper om krullen te zetten, dat was een grote wens, krullen in het haar....Barbara glunderde erover! Daarna hebben we bij de Witte Olifant lekker ff wat gedronken.

Daarna werd Barbara als een diva ontvangen in de beauty salon en werd ze mooi opgemaakt.
Barbara geniet zichtbaar met volle teugen. En daarna een echte fotoshoot bij Cathy. Wat een topfotografe en wat een prachtige foto's! Toen gingen we als afsluiter nog naar de Kombuys voor een high-tea, we hebben heerlijk gegeten! Toen stond de mooie rode auto weer klaar om de dames weer naar huis te rijden. Bepakt met kadootjes kregen Chantal en Petra van Wensstichting Drenthe een ongelooflijke dikke knuffel en vooral de grootste en dankbaarste glimlach die Barbara bezit!
Tot op de dag van vandaag glundert Barbara nog als we het over die dag hebben.
Lieve mensen heel erg bedankt voor de wensdag van mijn dochter Barbara, die zeker in vervulling is gedaan...het was een geweldige mooie dag!

In dankbaarheid mede namens Barbara,
Carina Burmann, moeder van Barbara Vos
Mina Burmann, oma van Barbara
Jolina Peters, vriendin/nichtje Barbara