De wens van Denise gaat in vervulling!

Op 13 februari werden Denise en ik opgehaald door de vrijwilligers van Wensstichting Drenthe. Ze hadden zelfs voor we weg gingen nog een verassing voor Denise, een grote Enzo Knol poster voor op haar kamer. Die hangt nu mooi boven haar bed. We zijn in de auto gestapt om naar onze bestemming te rijden. We wisten niet waar we naar toe gingen. Na een tijdje te hebben gereden begonnen we plaatsnamen te herkennen en zagen we dat we bij Emmen terecht kwamen. Denise zei al 'hé dit komt mij bekend voor'. Nog niet veel later zagen we het bordje Wildlands staan. Super, super leuk. Bij het ingang van het dierenpark stond een vrijwilliger voor ons klaar, die was er om ons een rondleiding te geven. Eerst een bakje koffie gedaan en toen begonnen aan de rondleiding. Zelfs nog even bij de zeeleeuwen achter de schermen geweest voor uitleg over de zeeleeuwen. En Denise mocht uit hand van Maartje (zeeleeuw trainster) een gesigneerd boek meenemen. Was super interessant. In de middag hebben we nog een lekker patatje gegeten met frikandel. Daarna verder het park in, vele mooie dieren gezien, waaronder ijsberen, pinguïns (Denise haar favo) nijlpaarden, giraffen, een leeuw en nog heel veel andere dieren. Ook zijn we nog door een stropers trein heen gelopen. Denise en ik hebben het goed naar ons zin gehad in het dierenpark. En de rondleiding was super leuk. We zijn van 11.00 tot 15.15 in het park gebleven. Aan het eind nog even naar een souvenirwinkeltje geweest om een aandenken te halen. De lieve vrijwilligster Margreeth had ook nog een goodiebag voor Denise, zo ontzettend lief. Even later zaten we weer in de auto richting Meppel. Daar hebben we heerlijke sushi gegeten en nog wat nagepraat over de hele dag. Al met al een super leuke dag gehad.