Dominique en Romano zwemmen zowel in LEGO als in het water

Verslag van Dominique, Romano,  Benny, Opa en Oma

Op vrijdagmiddag 11 november vertrokken we om ca 13:30 uur met bestemming Veendam. We hadden nog steeds geen idee wat we gingen ondernemen. Daar aangekomen bleek dit het “Doe” Museum te zijn. Hier konden Dominique en Romano naar hartenlust knutselen met LEGO; wat was er veel op dit gebied, bakken vol en allemaal op kleur, je kon het niet bedenken of het was er. Ook hadden ze hier paardjes waar de kinderen op konden rijden. Och er was zoveel te doen, je kunt hier wel uren vermaken. Dominique, Romano, Benny en ook opa en oma genoten hiervan. Het was een topmiddag.

Tegen 5 uur zat het erop en gingen we naar de volgende bestemming in Echten. We zijn achter de begeleiders van Wensstichting Drenthe (Petra en Chantal) aangereden. De kinderen wisten niet wat we hier gingen doen, echter wisten opa en oma dat ze ergens meerdere dagen zouden verblijven, maar ze wisten niet waar. Aangekomen op het adres bleek dat dit het Vakantiepark Westerbergen was. Toen we de receptie van het vakantiepark binnen liepen stond er op de balie een bord met “Welkom Roman en Dominique” Daar stonden ze met grote ogen naar het bord kijken, hoe kon dit en wat was dit. De verrassing was nog groter toen de man achter de balie zei: jullie blijven niet 1, niet 2 maar 3 nachten in een huisje op het park. Je had de gezichtjes moeten zien de bij Dominique viel de mond bijna open en Romano keek eventjes sip. Dominique zei we hebben geen kleding bij ons, maar toen oma zei dat er genoeg kleding was meegenomen, waren ze enthousiast. Daarna zijn we naar het huisje gegaan. Hier hebben we onze spullen uit de auto gehaald en in het huisje gezet. Daarna hebben we in het restaurant van het vakantiepark samen met Petra en Chantal gegeten. Na het eten zijn we nog even naar het huisje teruggegaan en hier kregen de beide jongens een mooie rugzak met inhoud. Wij kregen nog een mandje vol boodschappen, daarna zijn Petra en Chantal naar huis gegaan. Woorden van dank schieten te kort, wat een verrassing.

De volgende dag zijn we met zijn allen naar het zwembad geweest. Laat in de middag zijn we aan het gourmetten gegaan. En voordat de kinderen naar bed gingen mochten ze nog een schoen zetten want de Sint was die dag in Nederland aangekomen. De volgende morgen waren ze verbaasd dat er een cadeautje in de schoen zat, want hoe kon de Sint nu weten dat we hier op een vakantiepark zaten. Wij hebben ze verteld dat de Sint alles wist.

Na de middag hebben wij een wandeling door het vakantiepark gemaakt. Om te eindigen bij het Indoor speelparadijs op het Park. Wat was dit mooi. Hier hebben we nog een rondje midgetgolf gedaan. Dominique vertelde na afloop aan de man van de receptie dat hij vierde was geworden. De man vond dit geweldig en gaf Dominique en Romano een prachtige drinkbeker als prijs. Later op de avond hebben we de koffers weer gepakt, want ja het zat er bijna op. De volgende ochtend hebben we na het ontbijt de auto weer ingepakt en hebben we de sleutel weer ingeleverd. Het was voor ons een geweldig en niet te vergeten weekend. Dit dankzij de Wensstichting Drenthe en Vakantiepark Westerbergen die het huisje kosteloos ter beschikking had gesteld (top!).

Groetjes,
Dominique, Romano, Benny, Opa en Oma

Wensstichting Drenthe wil graag de volgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van deze Wensdag:

Vakantiepark Westerbergen in Echten