Marloes gaat naar Ajax

Eindelijk is het dan zover; het is 24 september, de dag dat Marloes haar wens vervuld gaat worden.  Wat hebben wij het lang voor haar geheim moeten houden. Iedere keer als de telefoon ging en wij zagen dat het Jakob was dan weer naar boven, dan weer naar buiten zodat Marloes het maar niet hoorde.

Marloes wist wel dat ze weg zou gaan maar dan met ons.  Dus ze keek wel een beetje raar op dat er (voor haar dan)  2 vreemden kwamen binnen lopen. Chantal en Jakob stelden zich voor en vroegen of ze mee ging. Beetje verbaasd kijkend liep ze met ons allen mee.  Buiten stond er een busje op ons te wachten en daar gingen we mee weg.  Wij wat lacherig, Marloes een beetje onzeker.  Voorbij Hoogeveen heeft Daphne (haar zus) het d.m.v. een brief aan haar verteld waar wij heen gingen.  Ze was natuurlijk heel erg blij.

Onderweg gezellig gekletst, nog een tijd in de file gestaan en toen was het zover: we waren in Amsterdam bij de Arena. We moesten nog wel even snel lopen anders waren we te laat voor de rondleiding door de Arena. We hebben onze ogen uit gekeken, wat is de Arena groot en mooi. We hebben veel geleerd over het demotiveren van de tegenstander want daar is Ajax goed in. Na de rondleiding nog even gekeken in de Ajax fanshop.  Daarna verder rondgelopen op zoek naar een terrasje om wat te drinken, want dorst hadden wij wel door wat wij allemaal hebben gezien.  De dorst was gelest, toen de buiken nog even vol met een patatje en een snack.

Voor de wedstrijd was er nog tijd om rond te kijken. De meiden hebben nog een mooie Ajax sjaal gekregen, om als een echte fan de wedstrijd te bekijken.  We hadden een mooie plek en konden alles goed zien.  Wat een geweldige wedstrijd, super spannend maar Ajax wint met 5-1. Marloes heeft genoten en wij ook. Wat een geweldige dag mede door Chantal en Jakob van de Wensstichting Drenthe. Bedankt allemaal voor het vervullen van Marloes haar wens.

Gr,
De familie Rogge

Wensstichting Drenthe wil graag de volgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van Marloes d'r Wensdag:

V.D. Weerd Autoverhuur uit Emmen
Ajax Foundation