De nieuwe onderzoekers

Vandaag met Mika en Lotte naar de Jonge Onderzoekers geweest in Groningen. De pret begon al in de trein. Lotte had nog niet eerder met de trein gereisd maar de rit viel haar reuze mee. In de trein mochten we nog even in de cockpit kijken van de conducteur. In Groningen aangekomen moesten we eerst met de bus en daarna een klein stukje lopen. We kwamen bij het gebouw van de Jonge Onderzoekers. Daar werden we ontvangen door Martin, die Mika en Lotte die ochtend het één en ander zou laten zien en ervaren. Hij liet zien wat je allemaal met de Mbotjes, bestuurbare robotjes kon doen. Mika en Lotte waren erg bedreven en stuurden de mbotjes alle kanten op.

Na een lekkere lunch in de tuin gingen we naar de Gamebox om los te gaan met Mario games en  Flappy bird. Ook daar waren Mika en Lotte behendig in en ze gameden er wat op los.

Van al dat gamen wordt je wel hongerig dus gingen we op zoek naar het pannenkoeken schip waar we heerlijke pannenkoeken voorgeschoteld kregen.

Met een gevulde maag mochten we weer de trein instappen die ons naar Assen bracht.

Het was een gezellige en ontspannen dag en Mika en Lotte hebben ervan genoten.