Ontsnappen uit de Escaperoom?.......dan liever de lucht in!

Het was wel heel erg bijzonder allemaal

Op zondag 15 juli 2018 mochten wij een luchtballonvaart maken met het hele gezin.

We werden om kwart voor 2 opgehaald door Irja en Gerda van de Wensstichting Drenthe.
We zijn eerst naar de Escape Room in Emmen gegaan, waar we binnen een uur weer uit moesten zien te komen en dat is ons gelukt ook!

Met de auto gingen we rijden, maar we wisten niet waarheen. Spannend! Op den duur zagen we dat we naar het huis van oom Robin en tante Leanne reden.
Daar kwamen we aan en Opa en Oma en tante Ineke waren daar ook. We gingen barbecueën met de hele familie, fotograaf Richard en Irja en Gerda van de Wensstichting Drenthe. Hmmmm lekker. Zeer goed verzorgd door de Wensstichting.

Daar kregen we te horen dat wij om half 8 bij de Grote Rietplas moesten zijn vanwege de luchtballonvaart. Daar hadden we ons heel erg op verheugd.
Een aantal vrienden van ons waren daar ook naartoe gekomen om ons uit te zwaaien. Heel erg leuk!
De luchtballon moest nog opgeblazen worden en daarna mochten we in de mand van de luchtballon om op te stijgen.
Dat vonden we heel erg leuk maar ook een beetje spannend, want zoiets doe je niet zomaar. Toen we opstegen gingen we de kant van Holsloot en Dalen op.

De koeien, paarden en alle andere dieren in de weilanden reageerden op de luchtballon door te gaan rennen, honden gingen blaffen, want ja, die dieren zien natuurlijk niet elke dag zo’n luchtballon in de lucht. Het was wel heel erg bijzonder allemaal.
We hebben heel hoog gevlogen op een hele mooie dag waardoor we veel hebben kunnen zien en de ballonvaarder legde tijdens de vlucht ook van alles uit, wat ook heel erg leuk is om te weten.

Toen we gingen landen gingen we door de toppen van de bomen om iets af te remmen. Dat was natuurlijk even spannend, maar wel leuk! We moesten allemaal op een bepaalde manier gaan staan om te kunnen landen. Zo gezegd zo gedaan. We hebben een goede landing gemaakt (3 keer stuiteren) maar dat geeft niet.
We zijn geland in Nieuw Moscou, nog voorbij Elim.

Britta was die dag jarig en kreeg van de Wensstichting ook nog een cadeau.
Een foto met originele handtekening van meisje Djamila, dat is een hele bekende YouTuber, waar Britta fan van is.

Het was een hele lange dag, want we kwamen pas rond half 12 's nachts weer thuis.

Ruben maar ook Britta hebben allebei nog een mooie rugzak met cadeautjes erin van de Wensstichting gekregen! Die betekent heel veel voor ze!

We hebben enorm genoten van de gehele dag en zijn Robin en Leanne heel erg dankbaar dat zij deze wens voor Ruben hebben aangevraagd.

Dit wordt nooit vergeten!!!

Liefs,
Stefan, Herma
Britta en Ruben

Dezr onvergetelijke dag werd natuurlijk mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren. Hoofdsponsor van deze wens is Unive