De speciale dag(en) voor Kevin

Wat zou Kevin leuk vinden werd er gevraagd…..En de simpele wens was: een rondje op het circuit zou prachtig zijn…..Maar we lazen dat Kevin een enorme fan is van Ajax. Ja dat klopt. Zou het dan niet mooier zijn om een rondleiding in de Arena te krijgen? En als kers op de taart een rondje in een Ferrari. Dat is Kevin zijn droomauto. Dit had ik zelfs niet durven wensen.

En zo gebeurde het….de plannen werden iets gewijzigd omdat, in het donker een rondje rijden in een Ferrari een beetje zonde is. Op zaterdagmorgen 17 november om 10 uur kwam er een mooie zwarte Ferrari voorrijden. Voor Kevin een totale verrassing. Hij wist namelijk van niets. Met open mond stond hij naar buiten te kijken. “Kevin die komt speciaal voor jou!” Ik denk dat hij wel 10 minuten naar buiten heeft staan kijken. Uiteindelijk jas aan en naar buiten. Daar stond hij te glunderen. Prachtig om te zien. Een grote glimlach op zijn gezicht die we maar zo weinig meer zien de laatste jaren. Na een aantal foto’s te hebben gemaakt, gingen ze een rondje rijden. Na 3 kwartier kwamen ze terug. En op de vraag hoe vond je het? Een hele grote glimlach en zei “ mam we hebben 290 km per uur gereden. Hij vond het prachtig!!!!!

Door de beperkingen van Kevin konden we niet vertellen dat er nog iets moois in het vooruitzicht zou zijn. Een week later op maandagochtend 26 november moest Kevin vroeg uit bed. Beetje boos stond hij op. Het was immers veel te vroeg. Al snel sloeg zijn boosheid om in enthousiasme.  Het woord Ajax maakte dat hij in één klap stil was. “Echt mama gaan we naar Ajax?”  een grote droom voor hem kwam uit! Hij kreeg in zijn eentje een rondleiding door de Johan Cruijff Arena. Geweldig om te zien hoe een kind zo kan genieten! Ook de rondleiding verzorgd door de Ajax Foundation was echt super! Genietend op de stoel van de trainer bij de persconferentie…de royal lounge, de kleedkamers, het voetbalveld. Alles mochten we zien. En met de vraag op welke stoel in de kleedkamer wil je graag zitten? Op die van zijn grote idool  Huntelaar en dat moest ook meteen vast gelegd worden op de foto!.

Kevin zijn dag kon niet meer stuk, maar was nog niet teneinde. Na de Arena zijn we naar Giethoorn gegaan, waar we een rondje hebben gevaren. En alsof dat nog niet genoeg was, gingen we tot slot naar de pizzeria in Emmen.
“Kevin je mag je eigen pizza samenstellen", alleen begreep Kevin dit even niet. Toen de serveerster eraan kwam met de vraag of Kevin even mee wilde komen om zijn eigen pizza klaar te maken, keek hij van verbazing rond. Mijn eigen pizza? Was zijn vraag. Ja je mag je eigen pizza maken! Dat liet hij zich geen twee keer zeggen! Met behulp van de kok heeft Kevin zijn eigen pizza samengesteld. En ook helemaal opgegeten. En alsof dat nog niet genoeg was, mocht hij ook nog zijn eigen toetje samenstellen. Voor Kevin geen enkel probleem. Hij is gek op toetjes!

Wat was het een onvergetelijke dag! Wat heeft hij super genoten! Iets wat de laatste jaren voor hem niet echt meer lukt.
Ik wil de Wensstichting enorm bedanken voor de fantastische dag(en) die Kevin heeft mogen beleven. Een super trotse jongen en mama. En we hopen dat Kevin hier nog vaak aan terug zal denken, vooral omdat hij nog een hele moeilijke periode tegemoet zal gaan.

Nogmaals dank jullie wel!!!

Groeten van Monica(moeder) en Kevin.

Namens onze stichting willen wij de volgende sponsoren hartelijk bedanken voor deze onvergetelijke dag:

• Hoofdsponsor Kamst Mode

• Erwin Arling voor de rondrit in de Ferrari