Wensstichting Zalavolbatedag 2012

04-06-2012

'Een dag met een gouden randje', sprak een moeder met een grote glimlach op haar gezicht.

En zo kregen wij vele reacties binnen na de eerste Wensstichting Zalavolbate Dag in 2012. We stonden erbij en werden overvallen door de gelukkige kindergezichtjes, door de tevredenheid van de ouders en de broers en zusjes. Wij hebben maandenlang naar deze dag toegeleefd. Een wens van één kindje vervullen is elke keer weer geweldig om te doen, maar een dag organiseren voor meer dan 100 kinderen, waarvan ze een steuntje in de rug ontvangen, daar word je als Wensstichting helemaal blij van. We ontvingen kinderen met een handicap, met een chronische ziekte, met een aandoening, omringd door familie en één ding was en bleef gelijk, iedereen straalde van plezier. Even waren ze in een andere wereld, even geen onderzoeken of tests, gewoon even een dagje kindzijn en verwend worden.

Wij zijn dankbaar dat we deze dag hebben mogen organiseren en wij danken de vele vrijwilligers, sponsors, fotografen, Westernriding en het Hippisch Centrum Emmen voor hun hulp en steun.

Meteen rees bij ons de gedachte dat zo’n Wensstichting Zalavolbate Dag een jaarlijks wederkerend evenement zou moeten worden, want op zo’n dag kun je een hele groep kinderen in het zonnetje zetten. Een groot aantal kinderen krijgt dan een steuntje in de rug. Daarvoor is wel steun nodig in de vorm van sponsors, maar ook diensten en middelen in de vorm van het beschikbaar stellen van accommodatie, vervoer, eten en drinken etc.

De eerste ideeën zijn al weer binnen voor het komende jaar...

Terug naar het wensen overzicht