Wensstichting Zalavolbate Dag 2012

29-09-2012

We kijken terug op een prachtige WensStichting Zalavolbate Dag.
Een dag met een gouden randje, sprak een moeder met een grote glimlach op haar gezicht.
En zo kregen wij vele reacties binnen. We stonden erbij en werden overvallen door de gelukkige kindergezichtjes, door de tevredenheid van de ouders en de broers en zusjes. Wij hebben maandenlang naar deze dag toegeleefd. Een wens van één kindje vervullen is elke keer weer geweldig om te doen, maar een dag organiseren voor meer dan 100 kinderen, waarvan ze een steuntje in de rug ontvangen, daar word je als Wensstichting helemaal blij van. We ontvingen kinderen met een handicap, met een chronische ziekte, met een aandoening, omringd door familie en één ding was en bleef gelijk, iedereen straalde van plezier. Even waren ze in een andere wereld, even geen onderzoeken of tests, gewoon even een dagje kindzijn en verwend worden.
Wij zijn dankbaar dat we deze dag hebben mogen organiseren en wij danken de vele vrijwilligers, sponsors, fotografen, Westernriding en het Hippisch Centrum Emmen voor hun hulp en steun.

Onze WensStichting Zalavolbate Dag is mede mogelijk gemaakt door: Hippisch Centrum Emmen, Icare, Gemeente Emmen, Rocks Events Klazienaveen, Verwer marktkramen verhuur Klazienaveen, Steenge Tentenverhuur Odoorn, Western Riding, No Limit Events Emmen, Bakker Bart Emmen, C1000 Beekman Emmen, Zonlicht Klazienavee, Spijkerman Evenementenverhuur, Vleems Food Emmen, Kindercircus Carantelli en vele anderen. DANK JULLIE WEL!!

Wij waren erg tevreden over onze Wensstichting Zalavolbate Dag, maar dit bericht maakt ons nog blijer, daar doen we het voor!

Beste vrijwilligers Zalavolbate,

Wij (Janke, Jeanette, Kitty en Adri) willen jullie bij deze heel hartelijk bedanken voor de geweldige dag die jullie “onze” kinderen, broertjes, zusjes en ouders bezorgd hebben.
Wij hebben eveneens enorm genoten van al die stralende en ontspannende gezichten. Het was een lust om te zien dat hun “ziek zijn” even naar de achtergrond verdween. Iedereen heeft super genoten.

Deze dag is voor herhaling vatbaar en mag wat ons betreft een jaarlijks terugkerend feest worden, waar wij als verpleegkundigen van Icare ook graag een bijdrage aan willen leveren door onze aanwezigheid en actieve rol bij de diverse activiteiten.

Graag willen wij alle mensen van de diverse activiteiten bij deze ook hartelijk bedanken, dankzij hun inzet was het mogelijk geweest. Door de diversiteit van de activiteiten was er voor elke leeftijd van de kinderen wat wils.

Heel, heel hartelijk dank hiervoor !

Met vriendelijke groet,

Janke de Jong, Jeanette Kip, Kitty van Es, Adri Kiers

Terug naar het wensen overzicht