Wensdag bij de apen voor Mila en Lenn

Mooie herinneringen maken!

Op wensdag naar de apen!  Op zonnige zondag 30 oktober mochten wij op pad met Mila en Lenn! Uiteraard was het nog een grote verrassing waar zij naar toe zouden gaan en door de geheimzinnige route aanwijzingen wisten ze tot ze op de plaats van bestemming waren, niet waar de reis naar toe zou gaan:-) ..  Na het ophalen brachten Mila en Lenn hun vader geblinddoekt naar een prachtige BMW, waar vader een grote fan van is! De eerste etappe ging naar JP Dansstudio in Assen, waar ze een echte dansles kregen en oefenden voor een heuse mini-voorstelling en Mila een echt danstalent bleek te zijn! Daarna ging de reis verder naar de Apenheul, want apen zijn één van de favoriete dieren van Lenn en Mila! Het was bijzonder om de dieren van zo dichtbij te kunnen zien! Na een lange dag tussen de apen, gingen we terug naar huis, maar niet voordat we pannekoeken hadden gegeten bij de Snoepert.. het favoriete restaurant van het gezin! Na het smullen van de pannekoeken en het ijsje was deze mooie wensdag echt voorbij! Fijn dat we Mila & Lenn hebben kunnen laten stralen! Daar doen we het voor!

Op zondag 3 december j.l.  brachten wij het fotoboek ter afronding van de wensdag van Mila en Lenn. Op 30 oktober zijn wij met Mila, Lenn en hun ouders een hele dag op pad geweest naar o.a. de Apenheul. Tijdens het bekijken van het fotoboek kwamen alle leuke herinneringen van deze, letterlijk, stralende dag weer voorbij! Altijd mooi om een wensdag hiermee af te sluiten...en Mila en Lenn kunnen nog heel vaak even terug kijken naar hun wensdag!

Wij danken alle mensen en bedrijven die deze wensdag mede mogelijk hebben gemaakt:
JP Dansstudio AssenBMW Vriesendijk AssenApenheul en De Snoepert
Verder bedanken wij Pokerrun 2022, dankzij een prachtige donatie is het mogelijk om wensdagen te organiseren.