Milan zijn grote wens gaat in vervulling

Milan had een grote wens om bij het politiebureau in Meppel te kijken. Kortgeleden is het bureau verhuist en zit nu in het gemeentehuis van Meppel. Milan wordt helemaal enthousiast als hij een politieauto en agenten ziet. Daarom hebben we deze wens bij de “wensstichting Drenthe” neergelegd. Zijn wens werd al heel snel in behandeling genomen en op dinsdag 20 december 2022 was de wensdag! Milan heeft de dag ervoor een heerlijke slagroomtaart gemaakt bij Het Ambacht Ruinerwold met hulp van Johan, de kok van het ambacht. Het is een heuse politietaart geworden met een foto van een politieauto erop. Deze taart mag hij op de wensdag aan de politie geven.

Op 20 december werd Milan ’s morgens opgehaald door Marjolein en Karen van de wensstichting. Samen zijn we naar Het Ambacht Ruinerwold gereden waar politieagent Kevin met de politieauto kwam. Milan mocht gelijk even in de auto zitten en vertellen waar agent Kevin de auto kon parkeren. In Het Ambacht heeft Milan laten zien wat voor werk hij daar doet.Hierna hebben we koffie/limonade gedronken en gebak gegeten.Toen stelde agent Kevin voor om naar het politiebureau te gaan. Milan mocht mee in de politieauto, met de politietaart. Op het bureau zaten al meerdere agenten te wachten op de taart.Milan was erg onder de indruk, zoveel agenten bij elkaar. Er werd weer taart gegeten.Hierna heeft agent Kevin het politiebureau laten zien, de auto’s met sirenes en zwaailichten, wat er allemaal in de kofferbak zit en het politievest. En Milan mocht even in de cel zitten, maar dit was geen gezellig kamertje.Na de rondleiding kreeg Milan van Kevin zijn oude politiepet en allemaal leuke dingetjes.

We hebben Kevin bedankt voor de geweldige ochtend en gingen naar de Mc Donalds om even na te praten met een patatje en een mc kroket. Ook kreeg Milan nog een hele mooie speelgoedpolitieauto.We hebben genoten en vooral Milan die helemaal in zijn nopjes was.Onze dank gaat uit naar de Wensstichting Drenthe die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt. Milan, Simon en Hedwich

Deze wensdag werd mede mogelijk gemaakt dankzij de donatatie van de Pokerrun 2022.