Halloween in Heksendoorn

Woensdag 14 oktober was het zover. We vertrokken rond 11.45 uur richting Hellendoorn. We hadden er veel zin in. We waren iets te vroeg op de parkeerplaats dus moesten we nog even wachten tot het 13.00 uur was, want toen mochten we naar binnen. Het park was erg mooi aangekleed in Halloween sfeer, vandaar dat het nu ook Heksendoorn was i.p.v. Hellendoorn. Daan had al vrij snel honger, dus hebben we eerst wat patatjes gegeten met een lekkere snack erbij. Het hele park was eenrichtingsverkeer en de snacktent was al vrij snel in het begin. Daarna zijn we weer verder gegaan om in de attracties te gaan. Er waren gelukkig geen lange wachtrijen, dat was wel fijn. We hadden ook al een "toverstafje" gekocht om de griezels op afstand te houden, want die zouden na 18.00 uur ook door het park lopen. Onderweg door het park kwamen we af en toe ook wat griezels tegen die onderweg waren naar de spookhuizen, want overdag liepen de griezels verder niet door het park. Esmee vond de griezels overdag al eng, dus hebben we maar besloten

om tegen 18.00 uur nog iets te gaan eten in het park en daarna naar huis te gaan. Daan moest om de griezels lachen, maar Esmee vond ze maar helemaal niks.