Geweldige dag voor Quinthe en haar familie

Wensdag van Quinthe

Quinthe zag haar wens in vervulling gaan en beleefde afgelopen zomer een heerlijke dag Walibi, lees hieronder haar verslag van de dag!

Zaterdag om 10.30 vertrokken wij met z'n 5en naar Walibi. We hadden via de Wensstichting tickets gekregen. Na 40 minuten rijden in de auto kwamen wij aan. We gingen als eerste in de Goliath achtbaan. Dit was super gaaf met een mooi uitzicht. Daarna gingen we in de Condor, daar zit je met je benen los. Na de Condor zijn we in de El Rio Grande gegaan dat zijn ronde bootjes die in een wildwaterbaan varen, mama ging hier ook in. We werden heel nat.

Nu was het pauze tijd, we hebben lekkere frietjes met een snack en drinken genomen. Tijdens onze pauze en het eten hebben we een spelletje gedaan dat we mee hadden genomen, dat spelletje heet Lama’s.
Na onze pauze zijn we in de Crazy River geweest, dit is een boomstam die van een soort waterglijbaan heel hard afgaat, hier ging mama ook in. Toen wij mochten ging de sproeier af, hierdoor werden we heel erg nat. We konden onze kleding uitwringen. Gelukkig scheen de zon en waren onze kleren weer snel droog. We zijn ook nog in de Lost Gravity, Speed of Sounden de  Express Platform 13 geweest. Ook nog een paar kleinere attracties. Tussendoor hebben we nog lekker wat gedronken en een suikerspin gegeten. Als allerlaatste zijn we nog een keer met z'n 5en in de El Rio Grande geweest.

Om 20.00 gingen we pas naar huis toe. Ik vond het een super leuke en gave dag en hoop nog een keertje naar Walibi te gaan.
Super bedankt voor de ontzettend leuke dag, het was fantastisch.

Groetjes Quinthe.