Flitsende make-over

De wensdagen van Sherona en Soraya zijn ontzettend mooi vervuld

De wensdagen van Sherona en Soraya zijn ontzettend mooi vervuld. We begonnen met een heerlijke lunch bij Chez Nous aan het Noorderplein.

Wat zijn ze daarna verwend door Creativo aan de Weerdingerstraat voor een mooi kapsel en make-up. De medewerksters van Creativo waren erg enthousiast!

Na Creativo zijn we naar Coolcat in winkelcentrum De Weiert gegaan Soraya en Sherona waren helemaal overdonderd door hun namen op een poster achter het raam. De dames van Coolcat hadden een mooi privé hoekje voor hen gemaakt met allemaal drinken en lekkere koekjes, snoepjes en hapjes. Super! Ze kregen ieder een kledingbon t.w.v. €150.

Ze vonden het geweldig om veel kleding te passen. Als moeder vond ik het zo mooi om te zien hoe alle meiden van Coolcat dit voortreffelijk georganiseerd hebben. Ze waren superblij met de kleding die ze mochten uitzoeken en mee naar huis nemen. Ik heb toen even een traantje weggepinkt. Wat een topteam!

Tot slot een fotoshoot door fotograaf Monica Rol, zowel in het pand van Coolcat als ook op het Raadhuisplein. Ook daar hebben we enorm van genoten.

In de ochtend stond er nog vlogger op het programma, maar dat ging niet door vanwege ziekte van de vlogger.

Het vloggen hebben we later ingehaald. Op die zondag waren om 10.00 uur  vlogger Ahmed van Rizktv en Jan en Marjolein van de Wensstichting bij mij thuis. Ahmed heeft Soraya wat uitgelegd over de filmapparatuur en hoe het vloggen in zijn werk gaat. Daarna zijn we naar wijkcentrum Angelslo gegaan. Wij mochten hier gratis gebruik maken van een zaaltje. Ze hebben een vlog gemaakt met streetdance lerares Ellen Elby. Ellen had een groepje meiden van haar dansschool uitgenodigd en samen hebben ze met mijn dochters een dansje ingestuudeerd. Ahmed en Ellen hebben samen gevlogd. Wat vond Soraya dit spannend en leuk om te doen! Sherona vond het leren van de dansjes ook super. Een leuke en leerzame dag.

We hebben ontzettend genoten en ik als moeder van de meiden wil iedereen ontzettend bedanken dat mijn dochters zo zijn verwend. Hun wensen zijn vervuld.

Ook geef ik Wensstichting Drenthe een pluim voor deze dagen.

Graag willen wij de volgende sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze onvergetelijke dag: