FC Groningen!

Wedstrijd bij FC Groningen, sportauto, nieuwe outfit en pannenkoeken bakken.

Wat was dit gaaf! Een prachtige wensdag mede mogelijk gemaakt door FC Groningen, Sport 2000 Van Leeuwen in Assen en Brasserie de Leyhoeve in Groningen.

Afgelopen week heeft Damyan samen met twee vriendjes en zijn voetbaltrainer vanuit de VIP plaatsen, geregeld door FC Groningen, kunnen zien hoe FC Groningen de winst binnenhaalde! Waarbij dit viertal vervolgens na de wedstrijd bij veel van de spelers handtekeningen en selfies wist te scoren en Damyan nog even met zijn grote voorbeeld, Sergio Padt, kon napraten over de wedstrijd. Daarmee werd het eerste deel van Damyan's wens in vervulling gebracht.

Twee dagen later stond het wensteam opnieuw bij Damyan op de stoep. Dit keer met een hele gave sportauto waarbij de eerste stop in het centrum van Assen plaatsvond, om Damyan te voorzien van een compleet nieuw voetbaltenue, inclusief keepershandschoenen en voetbalschoenen, volledig gesponsord door Sport 2000 Van Leeuwen!

In zijn nieuwe outfit vervolgde Damyan de reis naar Groningen, om daar als een echte ster bij de ingang van de Euroborg met de sportauto te worden afgezet! In de Euroborg vond de handtekeningenmiddag plaats. De kans voor Damyan om alle handtekeningen die hij nog niet had verzameld, alsnog te scoren en natuurlijk zijn nieuwe keepershandschoenen te laten signeren.

De dag werd afgesloten bij Brasserie van Leyhoeve die heeft bijgedragen aan deze wensdag door een heerlijke maaltijd te sponsoren, bereid door Damyan, die onder hun begeleiding als een echte chefkok aan de slag mocht in de keuken om zijn lievelingseten, namelijk pannenkoeken te bakken!

FC GroningenSport 2000 Van LeeuwenBrasserie de Leyhoeve en alle andere betrokkenen die hebben meegewerkt, hartelijk bedankt voor het mogelijk maken van deze geweldige dag!