Een wensdag vol verrassingen

We gingen naar het Dolfinarium

Zaterdag 22 januari werden papa, mama, oma, mijn zusje Amber en ik opgehaald door jullie stichting. We wisten niet wat we gingen doen en dat was erg spannend. We werden om 8.30u opgehaald. We gingen naar het Dolfinarium toe. Om 10 uur gingen we tussen de dolfijnen gezellig met elkaar ontbijten. Na het ontbijt gingen we naar de dolfijnenshow toe. Ik mocht na de show ook nog met een dolfijn op de foto, dat was zo mooi. Daarna zijn we nog naar een paar andere shows geweest. Tussendoor gingen we steeds even naar binnen om ons op te warmen en om wat te drinken. Op het laatst gingen Amber en ik met Anita van de stichting buiten in de speeltuin spelen. Tegen half 5 gingen we eerst de foto van mij met de dolfijn ophalen en daarna naar de uitgang. Toen dacht ik dat de super mooie dag afgelopen was, maar als verrassing gingen we eten bij de McDonald's in Emmen. We mochten daar zelf kiezen wat we gingen eten. Na dit eten mochten Amber en ik ons eigen ijsje maken en kregen daar een diploma voor. We kregen ook nog een hele mooie tas van de McDonald's en wat spulletjes. Toen we allemaal onze buiken vol hadden, gingen we naar huis. Thuis aangekomen kregen we nog meer mooie cadeautjes.

Het was een geweldige dag. Deze dag was ik vergeten dat ik diabetes had.

Super bedankt  voor deze hele mooie dag, het was echt geweldig. Ook namens oma, papa, mama en mijn zusje Amber.

Groetjes Naomie.

Namens onze stichting willen wij de sponsoren van deze dag zeer hartelijk bedanken voor hun bijdrage! Ten eerste  natuurlijk de hoofdsponsor SPINNINGMARATHON BEDRIJVENDAGEN 2017

Dolfinarium voor de entreekaarten,

Century voor het lenen van een mooie auto