Een sprookjesachtige klimdag

Hallo ik ben Chris,  en dit is mijn verhaal.

Over hoe ik heb gehad op onze dag door Wensstichting Drenthe.
Wij (ik en mijn pa) werden thuis opgehaald en gingen mijn ma en zusje ophalen waar mijn zusje een prinses werd. Daarna hebben we met zijn alle wat gedronken en ging ik samen met mijn pa iets anders dan mijn zusje en me ma doen. Mijn zusje en mijn ma zijn naar Sprookjeshof in Zuidlaren gegaan. Wij gingen naar Joytime, outdoor klimpark in Grolloo.
Toen ik daar aan kwam heb ik eerst nog wat gedronken en gegeten  en toen ben ik gaan klimmen in de bomen, lopen over touw bruggen en met de kabelbaan van het ene kant na de andere kant gegleden,  heb ook nog in een touw net geklommen, ik vond hindernisbaan nummer 6 het leukste omdat ik daar bij een stuk over het water moest.
Daarna zijn we met zijn alle  nog wat gaan drinken hier kwamen ook me zusje en me moeder weer bij ons na een uurtje zijn wij na Hol-An gegaan (pannenkoekenboerderij) hier kwam ook mijn broer nog even om met ons mee te eten.
Ik vond het een super mooie dag.
Dank je wel Carin en Nanki van Wensstichting Drenthe.

Onze sponsoren van die dag:
- S.K. Hair & Design in Emmen: Ashwini Geertsema en Victoria Stryaskova
- Elizabeth Young in Emmen: Nathalie Vroon
- Brasserie de Berken in Gasselte  www.brasseriedeberken.nl
- Sprookjeshof Zuidlaren www.sprookjeshof.nl
- Joytime Groepsactiviteiten in Grolloo www.joytime.nl
- Oud Saksische Koffie- & Pannenkoekboerderij ’t Hoes van Hol-An in Aalden www.pannenkoekboerderij.nl