Een koets voor prinses Lizzy

Wat een heftig geluk had ik hè mam? Een echte GELUKSDAG, zei ze.

Zaterdag 19 oktober 2019 was het zover, de wensdag voor Lizzy. Vol spanning wachtte ze al bij de deur toen ze Gerda, Anja en fotograaf Richard aan zag komen. Een spannende dag vol verrassingen stond er te gebeuren. Niet alleen Lizzy maar, ook wij wisten niet wat we gingen doen. Eerst werd Lizzy al verrast met een filmpje voor haar van vlogster Djamila en daarbij ook nog eens een ingelijste handtekening van haar. Dat kan toch niet waar zijn, mama? Heeft ze dit echt alleen voor mij gedaan? Ja schat, speciaal voor jou...wat een geluk hè? Vol spanning reden we dan ook rond 10.30 uur richting Emmen, naar kapsalon New Look. Lizzy had nog geen idee wat we daar gingen doen. Met de magische bol wenste Lizzy dat ze een prinses zou worden en met behulp van het magische sterrenstof wenste ze heel hard een echte prinsessen jurk. Ze vond de kapper en het tutten echt het einde, helemaal haar ding. En.....die geweldige jurk, ze kon er geen genoeg van krijgen, zo mooi vond ze hem. Samen met de sieraden, tiara en de fantastische mooie krullen in het haar, was de metamorfose tot prinses compleet!

Om klokslag 13.00 uur kwam er een geweldig mooie koets met echte paarden en twee koetsiers voorgereden. Die kwamen Prinses Lizzy ophalen voor haar volgende verrassing. Ze mocht vanuit de koets de menigte in het centrum van Emmen toezwaaien. Wat was ze trots, want ze voelde zich echt een prinsesje. Ze werd bij Wildlands vorstelijk onthaald. Geweldig vond ze dat. Bij Animazia  kregen we een lunch en dat waren heerlijke patatjes, Lizzy's lievelingseten. Daarna mocht ze meehelpen met de dieren voeren en bij de Norticashow kreeg ze een echte rol in de voorstelling en daarmee stal ze letterlijk de show!  Van alle avonturen bij Wildlands krijg je natuurlijk reuze trek, dus …..ging de reis naar restaurant Wielens in Noord-Sleen, waar Lizzy ook nog eens werd verrast met haar lievelingseten, karbonade, bloemkool, spinazie en patat.

De hele dag werd ze overladen met allemaal cadeautjes en ook bij het restaurant werd ze nog flink verwend. Wat een heftig geluk had ik hè mam? Een echte GELUKSDAG, zei ze. 's Avonds was Lizzy bekaf en heeft met een glimlach op haar gezicht, geslapen als een roos.
Duizendmaal dank namens Lizzy en haar papa en mama, want die vonden het ook geweldig.
Twee dikke duimen omhoog voor jullie allemaal...

Dikke kus en knuffel van ons ❤

Lizzy, Jolanda en Denny

Namens onze stichting willen wij de sponsoren aan deze dag zeer hartelijk bedanken voor hun bijdrage! Ten eerste natuurlijk hoofdsponsor Freeland en verder: