Een heerlijk weekendje weg

Daarna werden wij door de dames alleen gelaten voor een grote ontdekkingsreis.

Vrijdag 16 Augustus werden wij,  mijn dochter met haar twee kinderen en ik ( Oma ) om 14.30 uur, door Irja en Anita  opgehaald, en kwamen als grote verrassing bij ‘t Hooge Holt in Gramsbergen aan.  Een kleinschalig bungalowpark.
Daar zouden wij, in een huisje van Vrijdagmiddag tot en met Maandagmorgen verblijven.
Bij aankomst bleek meteen de goede organisatie.  Aan alles was gedacht. Tassen met boodschappen stonden voor ons klaar. Inclusief de lekkernijen voor zowel groot als klein.

Na het installeren, in een huisje waar werkelijk alles te vinden was, werden wij nog op ijs getrakteerd. Daarna werden wij door de dames alleen gelaten voor een grote ontdekkingsreis.

Het is voor een Oma bijzonder leuk, om te zien dat haar kleinkinderen ZO genieten.
En genieten was het. Van de enorme kinderboerderij, waar de kinderen onder begeleiding naar binnen mochten, tot en met de speeltuin. Waarbij de kabelbaan de favoriet bleek.  Zelfs de stormbaan vond mijn 2 jarige kleinzoon, machtig interessant.  Ook het zwembad ( zowel binnen als buiten ) viel bijzonder in de smaak. Midgetgolf, Tennisbaan, Snackbar en Restaurant. Bowlingbaan allemaal aanwezig.  Waarbij de Mad Monkey Jungle veel plezier gaf.
Wat een kindvriendelijk park. En wat een vriendelijke mensen.
Het hele dagprogramma werd gewaardeerd door groot en klein.
Maar het meest genoot mijn kleindochter van 6 jaar van het avondtheater ( 19.00 uur ) waarin de spannende avonturen van Guus en Gelien verteld werden. Dat gaf heel veel gelach, geschreeuw en er werd gezamenlijk bij het afscheid gezongen.  Opgewonden verhalen en rode koontjes.
Maandagmorgen werden wij weer door de beide dames opgehaald en naar huis gebracht. Thuis kregen de kinderen nog een afscheidscadeau. Het was werkelijk te gek!!
Soms hoor je iets op radio of tv over deze mensen, die geweldig werk verzetten.
Maar dit heeft werkelijk alles overtroffen, daarom  Irja en Anita vo ONTZETTEND bedankt voor al jullie goede zorgen.

Hartelijk bedankt.
A.E.  Gramberg.
Blije Oma van Davina en Jaylen.

Namens onze stichting willen wij de sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage:
De hoofdsponsor was KAMST MODE en de boodschappen werden gesponsord via
ALBERT HEIN KORTWIJK  uit Sleen.