Een dag genieten en lachen!

9 augustus 2020

'De dag begon droog. We waren om 10.00 uur bij Attractiepark Slagharen. Het was absoluut niet druk, daarom konden we meteen in de attracties die we wilden. De Gold Rush en vrije val waren de favorieten van Lars en mij. Na een tijdje begon het contant te miezeren, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben echt een geweldige leuke en gezellige dag gehad met ons viertjes en we hebben genoten, gelachen en alles zoveel mogelijk achter ons gelaten. We zijn jullie dankbaar dat we deze mogelijkheid hebben gekregen. Tuurlijk is het jammer dat jullie de wensen die binnen komen niet kunnen vervullen zoals jullie altijd deden/gewend zijn, maar deze dag was een mooie vervanging daarvan.

We willen iedereen die heeft mee geholpen op welke manier dan ook, heel erg bedanken! Het was een super dag voor ons gezin.

Groetjes uit Emmen van de familie Blaauw

Namens de wensstichting willen wij de hoofdsponsor http://jcimeppel.nl/ hartelijke bedanken voor hun bijdrage.