DAAN gaat MAXimaal

Zaterdag 3 september om 11 uur stonden Ria, Petra en Gert bij ons op de stoep. De wensdag van Daan gaat beginnen! Enthousiast en een klein beetje zenuwachtig stappen we de auto in, naar de eerste locatie. We reden naar een prachtig picknick plekje in Meppen en hebben daar genoten van een heerlijke picknick. Toen we weer in de auto zaten was natuurlijk de vraag wat ons daarna te wachten stond. We reden het terrein van Funpark Meppen op en er kwam een glimlach op Daan zijn gezicht, hij zag namelijk al een aantal dingen die hij ontzettend gaaf vindt om te doen. Als eerste mochten we gaan karten! Daan, papa en ik vlogen over de baan. Wat waren we aan het genieten. Na de eerste paar rondjes hadden we even pauze en bleef Daan maar benoemen wat een fantastische baan het is en hoe hard de karts wel niet gingen. Kortom, Daan was aan het genieten. We hadden een ontzettend spannende finale, maar er kon maar één iemand winnen: Daan! Heel veel tijd om bij te komen van het karten hadden we niet want er stonden quads op ons te wachten. We gingen een stukje rijden op de quad. Daan achterop bij een instructeur en papa en ik op onze eigen quads. We gingen door de bossen, het zand en door een lege kerncentrale. Wat was dat megagaaf! Daan zat met een stralend gezicht bij Ully achter op de quad. Na het quad rijden mochten Daan en papa zich opmaken voor een ritje met een safety car op het circuit. Daan mocht als eerste het circuit op en vloog letterlijk over de baan. Na een aantal rondjes wapperde de finish vlag en werd hij teruggebracht naar de pitstraat. Daar stapte hij uit met een glimlach van oor tot oor en kregen we meteen verslag van hoe gaaf het wel was. Papa mocht nog een paar rondjes en toen zat onze fantastische middag in Funpark Meppen erop. We hebben als afsluiting heerlijk gegeten bij de KFC in Emmen en na een prachtige goodiebag was deze geweldige dag afgelopen.

Wat was het fijn om Daan een hele dag te zien genieten en nu nog steeds die glimlach te zien als we het er over hebben! Onwijs bedankt Petra en Ria voor alles. Het was een dag om met heel veel plezier op terug te kijken. Jullie hebben Daan in het zonnetje gezet met deze prachtige dag die hij niet meer zal vergeten!

Liefs,

Floor