Celine met de dolfijnen

Eindelijk was het 25 Maart, de dag waarop de droomwens van Celine in vervulling zou gaan. Ze wilde graag met haar familie een bezoek brengen aan het Dolfinaruim in Harderwijk. Celine wist dat ze daar naar toe zou gaan, maar ze wist niet dat ze een speciale behandeling zou krijgen. Ze mocht namelijk achter de schermen kijken en heel dichtbij de dolfijnen komen. Wat is er mooier om je lievelingsdier echt aan te mogen raken.  Celine genoot met volle teugen en ook voor haar familie was het een prachtige dag om dit nog samen met elkaar te mogen beleven.

Want waarom werd deze wens in vervulling gebracht door de Wensstichting Zalavolbate. Celine gaat namelijk binnenkort voor 5 dagen per week in een gezinsvervangend tehuis wonen. Ze kan thuis niet langer voldoende begeleid worden en is er gezocht naar een goede oplossing waar Celine zich toch nog prettig zal kunnen voelen. Dit is natuurlijk een grote stap voor haar en haar familie.
Om de thuiswoonperiode op een bijzondere manier af te sluiten had de thuiscoach van Celine in het geheim de wens doorgespeeld naar de Wensstichting en deze heeft ervoor gezorgd dat deze ten uitvoer kon worden gebracht.

De dag werd een groot succes. Celine en haar familie en coach werden gehaald en voor de deur van het Dolfinarium afgezet, alwaar ze verrast werden door de speciale invulling van de wens. Celine en haar coach werden in een wetsuite
gehesen en ze werden rondgeleid als zeer belangrijke gasten. Het was één groot feest waar met name Celine zich als de koningin van Harderwijk voelde. Als afsluiting kreeg ze nog een kettinkje met een dolfijntje aangeboden, die ze nu steevast om haar nek draagt en de oorkonde die ze mocht ontvangen heeft een bijzondere plaatsje gekregen op haar nieuwe woonplek.

Wanneer je het gezichtje van zo’n meisje ziet stralen, dan besef je wat het vervullen van zo’n wens teweeg kan brengen. Met behulp van de Rotaryclub Emmen heeft de Wensstichting Zalavolbate weer een kind een steuntje in de rug kunnen geven.