Wensstichting Zalavolbate wordt Wensstichting Drenthe

19-06-2015

Vrijwilligersteam Wensstichting Drenthe

Foto gemaakt door Erik Eilering   (Op de foto ontbreken Nanki en Carin)

Onze wensstichting gaat weer een stap vooruit maken aldus voorzitter Jans Katerbarg van de Wensstichting. De afgelopen jaren hebben we organisatorisch grote stappen gemaakt. Een volgende stap is onder andere de naamswijziging in ”Wensstichting Drenthe”. Daarmee willen we duidelijker aangeven wat ons werkgebied is en scheiden we ons tevens af van de Stichting Zalavolbate die medeverantwoordelijk is voor de organisatie voor Retropop.

Circa drie jaar geleden heeft de organisatie van Retropop de Wensstichting aan ons toevertrouwd. Hierdoor konden zij meer tijd besteden aan de organisatie van het festival en kon het nieuwe bestuur zich volledig richten op de wensstichting. Het nieuwe enthousiaste bestuur heeft samen met de wensvervullers de afgelopen jaren vele wensen vervult in voornamelijk Zuid-Oost Drenthe.

Daarom is het nu tijd om zelfstandig verder te gaan en ons in heel Drenthe te manifesteren. Ons doel blijft het zelfde: Het geven van ruggensteun aan kinderen tot achttien jaar door middel van het verzorgen van een onvergetelijke dag. Het gaat hier niet alleen om zieke kinderen maar ook om kinderen die op de een of andere manier deze manier van aandacht verdienen.

Onze nieuwe website is http://www.wensstichtingdrenthe.nl
Ons nieuwe logo is gemaakt door Webba (tevens bouwer en host van onze website)