WandelMee Stenden Hogeschool

31-07-2012

3 Juni was de dag, de dag van Wandelmee. Een groep enthousiaste studenten van Stenden Hogeschool had een opdracht uitgewerkt. Als bedrijf traden zij naar buiten en organiseerden een prachtig evenement: Wandelen speciaal voor vrouwen. Daar zijn vrouwen natuurlijk altijd voor te vinden, want wandelen betekent, gezelligheid, vriendinnen ontmoeten en nieuwe contacten leggen. Zondag 3 juni stonden er ongeveer 40 vrouwen te trappelen om te mogen vertrekken. Helaas had het de gehele morgen al geregend, maar hoe wonderbaarlijk, bij vertrek was het droog. De routes werden afgelegd en nadat één verdwaalde groep weer op de rails gezet was, ging het allemaal zeer voorspoedig. Onze Wensstichting was ook rijkelijk vertegenwoordigd en we waren allen zeer tevreden over deze Wandelmorgen. Na het wandelen was er tijd voor een kopje koffie en een broodje en ook werd er nog een verloting gehouden. Dit alles voor het goede doel: Wensstichting Zalavolbate!

Afgelopen woensdag de 25e juli werden we tijdens onze vergadering verrast door een afvaardiging van de groep van Stenden Hogeschool. Ze kwamen ons de opbrengst overhandigen van hun Wandelmee dag!
De envelop werd overhandigd en wij zijn zeer blij met het gegeven bedrag van € 358,70!! Hier kunnen wij weer een wens van in vervulling laten gaan. Beste studenten, hartelijk dank voor jullie inzet en moeite.