Spinning Marathon Nieuw-Schoonebeek

30-04-2012

Enige weken geleden werden wij benaderd door Bewegingsstudio de Beekzicht uit Nieuw Schoonebeek. Ze stelden ons de volgende vraag:” Is het een goed idee om een Spinning Marathon te houden met een sponsoractie eraan verbonden? Ze zouden dan graag willen fietsen voor een goed doel en wel voor onze Wensstichting Zalavolbate. En of we dat een goed idee vonden!! Op 30 April was het zover. Exact om 11.00 werd er door een team van 10 personen begonnen. De muziek kon hard en het tempo werd al snel verhoogd. Ondertussen was een delegatie van de Wensstiching op weg om de sporters aan te moedigen. Deze troffen rond half 1, een gezellige groep aan, die al met de nodige kilometers in de benen vrolijk verder trapten. De beat ging up and down en leidster Marianne gaf gas en liet nog meer zweetdruppels vrij komen. Gelukkig was het weer goed en het evenement van het Koninginnedagfeest was een waar succes. Voldoende publiek, dat in ruime mate aanwezig was en die ook onze Wensstichting een warm hart toedroeg. Wanneer er een gift binnenkwam, werd er een dankwafe gedaan door het sportteam en ook volgde er een warm applaus. Als afgevaardigden van de Wensstichting voelden we dat dit goed ging komen. De tijd verstreek en met een groeiend respect werd de groep gadegeslagen. Ze werden gelukkig ondersteund door de rijk gevulde etensmand die ze hadden gekregen van Slim supermarkten en ook kon men profiteren van de tent, aangeboden door Katuin Power Supply, waaruit voor ons duidelijk bleek dat de gehele gemeenschap er achterstond om een goed resultaat neer te zetten.

Na 3 uur vol enthousiasme te hebben gefietst klonk uiteindelijk het slot akkoord. Nog één keer klonk een opwekkend lied door de speakers en nog één keer ging het tempo omhoog.. Het publiek applaudisseerde en eindelijk kon men uitrusten. Nu kon het wachten beginnen, wat zou de sponsorspinningmarathon op gaan leveren. De tijd verstreek en uiteindelijk werd onze aanwezige Stichtingvertegenwoordigers naar voren geroepen. Met trotse blik werd de opbrengst van deze dag overhandigd!!

Een bedrag van € 520,07!!!! Vol dankbaarheid heeft onze Wensstichting dit bedrag in ontvangst genomen en willen hiervoor onze dank nogmaals overbrengen. Natuurlijk gaat deze naar de Spinninggroep van Bewegingsstudio de Beekzicht, maar ook naar Slim Supermarkt, KPS, Drukkerij Hermans voor sponsoring van de shirtjes, maar ook naar de bewoners van Nieuw Schoonebeek, die zo rijkelijk hebben gegeven.