Nieuwe voorzitter stelt zich voor

09-02-2019
Sinds 1 januari heeft onze stichting een nieuwe voorzitter: Truus Konijn. Zij gaat vol enthousiasme aan de slag en stelt zich bij deze graag aan jullie voor:

Wij laten kinderen stralen door ze een prachtige dag te bezorgen.
Dat is toch geweldig!
Nadenken hoefde ik dan ook niet lang toen ik werd benaderd als voorzitter van Wensstichting Drenthe.
Het voelt gewoon super iets goeds te doen voor kinderen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Daar draag ik dus van harte aan bij.

Sinds 1 januari 2019 ben ik enthousiast van start gegaan op de ingeslagen weg, met als doel de professionalisering verder uit te bouwen, meer aanmeldingen te realiseren, nieuwe fondsen te werven  en een grotere naamsbekendheid binnen de gehele provincie Drenthe te realiseren.

Om een gezonde financiële basis in stand te houden, gaan we op zoek naar meer structurele vormen van fondsenwerving.
Om de naamsbekendheid van onze stichting te vergroten blijven we uiteraard de verhalen vertellen van de wensdagen . Verhalen over de impact van een wensdag voor het kind en vaak ook het gezin. Verhalen die we met de buitenwereld delen en daarmee onze naamsbekendheid te verhogen. De nieuwe website is nu een jaar online en we laten ons steeds meer zien op social media.

Wensstichting Drenthe draait uitsluitend op vrijwilligers. Zij zetten zich op hun manier, individueel dan wel als team, in voor het gezamenlijke doel: Kinderen laten stralen.....
Hun betrokkenheid, passie en inzet is van onschatbare waarde.
De inzet van alle vrijwilligers en de betrokkenheid van sponsoren en donateurs is  wat we in de toekomst nodig zullen hebben.
Gezien alle creativiteit en gedrevenheid die Wensstichting Drenthe als organisatie in zich heeft, heb ik er alle vertrouwen in dat het gaat lukken!

Truus Konijn,