Met trots presenteren wij onze nieuwe Website

15-05-2013

Met gepaste trots presenteren wij de nieuwe site van Wensstichting Zalavolbate. Al enige tijd, merkten wij dat de oude site niet meer van deze tijd was, waardoor wij op zoek gingen naar een bedrijf dat belangeloos onze site wilde vernieuwen en onze ideeën in praktijk wilde brengen. We vonden gehoor, bij Webba.nl "Passie voor Internet & Reclame", dat met enthousiasme, zorg en aandacht onze site kleur en een prachtige nieuwe uitstraling gaf.

Op 14 mei jl. hielden wij in Hotel Ten Cate een presentatie over het reilen en zeilen van Wensstichting Zalavolbate, waarbij de nieuwe site werd gelanceerd. Onder het genot van een hapje en een drankje, aangeboden door Hotel ten Cate, werd er nog gezellig nagepraat.

Wij bedanken uiteraard Webba voor de prachtige website. Wil je meer informatie over Webba of wil je hen ook bedanken? 'Like' dan www.facebook.com/webba.nl

En natuurlijk nodigen wij iedereen uit om onze prachtige, nieuwe website te bewonderen. www.wensstichtingzalavolbate.nl