Bushbikers fietsen een geweldig bedrag bij elkaar

17-10-2012
We kwamen een paar maanden geleden in contact met de Bushbikers uit Sleen. Ze stelden ons de vraag of wij een sponsorbedrag van hun 24-uurs rit in ontvangst zouden willen nemen. Ze hadden geen idee, welk bedrag het zou worden, maar hadden onze Wensstichting Zalavolbate uitverkoren. Daar hoefden wij natuurlijk niet over na te denken, want elke EURO is bij ons van harte welkom. Elke euro wordt aan een wens besteed, dus fietsen maar, Bushbikers!!
Dat hebben ze gedaan. 24 Uren lang heeft de groep op de pedalen gestaan. Kijk, het eerste uur zal goed gaan, het tweede uur zal zeker lukken voor deze getrainde sportlui en dan zal een derde uur ook nog te overleven zijn, maar dan! Ze gingen door. Ze ploeterden voort. De ketting bleef strak en ondanks de gevallen duisternis werd er niet opgegeven. Gelukkig was het weer in dat weekend wel goed en konden er vele kilometers afgelegd worden en dat hebben we geweten.
Met een brede grijns op alle gezichten kregen wij het sponsorbedrag uitgereikt. Een bedrag van € 750,00 zal op onze bankrekening worden bijgeschreven!!!
De brede lach werkte aanstekelijk, want met zo’n prachtig bedrag kunnen we weer één of meer wensen in vervulling laten gaan en ook daar voor een lach en een steuntje in de rug zorgen.
Bij deze hartelijk bedankt Bushbikers voor jullie sportieve inzet!!
Kijk voor een foto op onze Facebook pagina: http://www.facebook.com/wensstichtingzalavolbate