AZC Aalden kinderen schaatsen op Emmen on Ice

27-12-2011

Precies om half 10 stopten de taxi's en daar kwamen 12 enthousiaste kinderen uitgesprongen. Ze wilden niets meer drinken, maar meteen de schaatsen onder. Sommigen wisten hoe ze de schaatsen onder moesten doen en deze waren ook meteen vertrokken om hun eerste baantjes te trekken. Andere kinderen hebben we geholpen en naar de ijsbaan begeleid. Daar kregen we enkele kleintjes bij ons en deze hebben we het schaatsen geleerd. Na een klein half uur, konden ze het allemaal al!! Wat knap! Natuurlijk moesten ze ook zo nu en dan uitrusten en na het opwarmen door warme chocomelk met een vreemdsoortig koekje konden ze de baan weer op. De tijd vliegt, wanneer je plezier hebt, want in een mum van tijd was het zover dat de schaatsen weer af moesten en dat er nog even na gekletst kon worden. Alle kinderen hadden het gaaf en leuk gevonden. Met stralende ogen stapten ze rond kwart voor 12 weer in de taxis en er werd nog lang nagezwaaid. Wie weet tot volgend jaar!!!

Zie de foto's op onze Facebook pagina