Tijd om te bedanken en afscheid te nemen

05-12-2018
Onder het genot van een heerlijk stamppottenbuffet bij Brasserie Diggels in Westerbork hebben we donderdag 29 november weer samen teruggekeken op het afgelopen jaar. De wensvervullers en coördinatoren uit Emmen en Assen hebben samen zo'n dertig wensen vervuld in het afgelopen jaar. Daarnaast zijn de ambassadeurs aan de slag gegaan met het vergroten van de zichtbaarheid en herkenbaarheid van de Wensstichting en heeft het bestuur zich met de meer beleidsmatige taken bezig gehouden. De inzet van een ieder zorgt ervoor dat we steeds meer kinderen in Drenthe kunnen laten stralen.

Op het einde van de avond is er tevens afscheid genomen van drie bestuursleden; Marjolein Meijering (HR), Ans Hoiting (secretaris) en Carin Roelands (voorzitter). Zij zijn allen hartelijk bedankt voor alles wat zij hebben gedaan. Tot slot hebben we tijdens de avond kennis mogen maken met onze nieuwe secretaris: Janine Daniëls. Onze nieuwe voorzitter, Truus Konijn, kon helaas niet aanwezig zijn maar ook haar heten we van harte welkom.