400 euro van sjoelvereniging de Brikkenmikkers

11-02-2014

We ontvingen een prachtige bijdrage van de Brikkenmikkers van maar liefst 400 euro. Dit geld hebben ze opgehaald tijdens de open dag. Hieronder het verslag van de Brikkenmikkers.

Wij hebben tijdens onze Open dag een inzamelingsactie gehad voor de WensStichting Zalavolbate. Nu hebben wij ook een aantal toernooien gehad waar wij nogmaals extra geld hebben ingezameld. Door de allernieuwste Ring sjoelbak te gebruiken. Daar inleg voor te vragen en hoogste score een prijs te doen. De opbrengst die dan naar Zalavolbate te doen.

Het was een super leuke strijd wie staat er boven aan. Maar voor ons was het belangrijkste wat kunnen wij als vereniging doen om de WensStichting een bedrag te schenken. Om hun hun  doelstelling het leveren van een positieve bijdrage aan kinderen uit de provincie Drenthe die, om wat voor reden dan ook, een steuntje in de rug verdienen. Dit door middel van het vervullen van een wens. Een wens is als een droom, die vaak niet uitvoerbaar lijkt te zijn.

Het  leven van een kind kan echter als een nachtmerrie voelen en als er dan een lichtpuntje ontstaat, dan kan dat de ommekeer zijn in het leven van zo'n kind. Het ontvangt aandacht en hoeft even niet  aan serieuze zaken te denken. De Innerlijk kracht van het kind wordt aangeboord en na de wensvervulling zal dit nog lang ter beschikking staan.

Zo hebben wij ook een positieve ervaring met een doel wat je bereikt zoals onze Wereld Kampioene Elly Mensen daar genieten wij ook nog iedere keer van. Dat zijn momenten om nooit te vergeten. Dat koste jaren lang sjoelen maar dan ben je toch Wereld Kampioen en zo willen wij als Brikkenmikkers graag een van deze kinderen een onvergetelijke dag bezorgen, waar wij dan een kleine bijdrage aan kunnen geven en u ook.

Onze dank voor deze bijdrage aan onze Wensstichting, we zullen weer een mooie wens in vervulling laten gaan!