Tim ontdekt zijn cross-talent!

Wie had gedacht dat Tim echt talent heeft voor motorcross!
Tijdens zijn wens-uitvoering kwam hij er achter.

Hier het verslag van Tim's moeder:

Op dinsdag 1 april werd Tim verrast door de stichting.
Hij mocht op pottendijk motorcrossen onder begeleiding van Jan Postema , bekend motorcrosser en heeft nu over de hele wereld academy's.
Om 10.00 uur werden Tim, zijn zusje Marit en ik (moeder van Tim) op Pottendijk verwacht. We werden welkom geheten door Jan. Eerst koffie en dan aan de slag. Crosspak aan doen in de bus van Jan, die had alles bij hem voor Tim. Pak, laarzen, helm, handschoenen en motor . Eerst mocht Tim op de kleine baan . Het ging geweldig goed zodat Jan ook ging meerijden op zijn motor samen op de grote baan . Geweldig voor Tim..

Jan heeft ook nog gefilmd met een go pro camera die op zijn helm vastzit zodat Tim thuis nog eens naar de beelden kon kijken hoe hij nou reed . Na nog wat gesprekken met Jan, die vond dat Tim er wel feeling voor had en moeder over wilde halen om Tim op crossen te doen, zijn we nog wezen lunchen in het restaurant Your place . In één woord een geweldige dag . Om nooit te vergeten. Tim kreeg van de stichting nog wat foto 's, een miniatuur motortje, en kussen met afbeelding van een motorcrosser en zijn naam . Dankzij Agnes Peters die vond dat Tim wel een leuke dag kon gebruiken omdat hij al 1 1/2 jaar ziek is, de wensstichting , Your place én Jan Postema was dit voor Tim een ongelooflijke leuke dag . Dank voor jullie allen !!!!!

Speciale dank van Wensstichting Zalavolbate voor het mogelijk maken van deze wens voor:

Jan Postema van de Motocrossschool te Assen,
Circuit De Pottendijk