Ster Danee aan boord!

20 oktober was een dag vol met verrassingen voor Danée en Tess.
Hieronder een verslag van de dag, gemaakt door de ouders

Maandag hebben Danée en Tess een wensdag aangeboden gekregen van Wensstichting Zalavolbate. Het was een mooie, indrukwekkende, verrassende en emotionele dag.
Die ochtend hebben we de meiden wakker gemaakt met de mededeling dat ze niet naar school gingen vandaag maar dat er een verrassing zou komen. Het was een aan één schakeling van verrassingen. Het begon met een persoonlijke videoboodschap van Ralf Mackenbach. Daarna kwamen er 2 mensen ( Samantha Nisha Lachman en @Robin Royce) die Danée en Tess de hele dag gefilmd hebben om daarna voor hen een eigen Vlog te maken die binnenkort op hun eigen youtube kanaal te zien zullen zijn. Vervolgens kwam Marloes de Jonge ,de kapster, die bij hen allebei het haar heeft gedaan en Tess en Danée heeft opgemaakt. Vervolgens kwam onze opgepimpte bus aanrijden en vertrokken we naar Assen. Hier mochten ze shoppen bij de Coolcat en Intertoys waar ze dik verwend zijn met mooie kleding en cadeaus. Vervolgens stond er een heerlijke high tea voor ons klaar bij Dit is Bart in Assen.

Op de terugweg naar Emmen kregen Danée en Tess nog een persoonlijke videoboodschap van Mylene en Rosanne (met dank aan Marisca Scholte ). Toen we thuis aankwamen dachten Tess en Danée dat daarmee de dag ten einde was maar bij het naar binnen komen bleek dat de hele kamer vol was met lieve familie en vrienden en als kers op de taart kwamen de artiesten Mike En Colin nog langs om voor Danée hun nieuwste hit te zingen.

Dank, dank, dank voor iedereen die Danée en Tess en daarmee ook ons een onvergetelijke dag hebben bezorgd.