Piloten Jasper en Ruben

Wij zijn Jasper en Ruben. Wij hebben maandag 6 juli 2015 onze wensdag gehad.
We zijn naar de KLM Flight Academy (vliegschool) in Eelde geweest. We hebben het erg leuk en gezellig gehad!

Als eerste kregen we een presentatie over hoe de opleiding eruit ziet, wat je allemaal moet doen en wat je na de opleiding kunt doen. Na de presentatie hebben we in een simulator waar de piloten mee worden opgeleid gevlogen, dat was erg leuk om te doen en het was moeilijker dan we hadden gedacht. Na de simulator hebben we een rondleiding gekregen en zijn we naar een loods gegaan en hebben we een paar vliegtuigen van dichtbij en van binnen bekeken. Toen hebben we nog even gekeken naar de vliegtuigen die landden en opstegen.

Nadat het vliegtuig weer was opgestegen zijn we naar Hoornsemeer gegaan en hebben we heerlijk gegeten bij Italiaans restaurant Il Lago. En na het eten was de dag helaas alweer om.
Kortom, we hebben een erg leuke en interessante dag gehad.

Wensstichting Drenthe bedankt KLM Flight Academy en Restaurant Il Lago voor het mogelijk maken van deze leuke wensdag!