Op avontuur in Wildlands

Op zaterdag 29 augustus mocht de familie Hummel mee op een Wensdag, aangevraagd door oma Diny. Zij schreven daarover het volgende verslag:

Om 9:30 werden wij opgehaald door een taxi, maar tot onze groteverbazing kwam er een Dodge rijden. Man wat een stoere auto. Deze bracht ons naar Wildlands. Renee was er al eens geweest, maar vond het nog steeds leuk. Zij kon ons de wegwijzen. Maar we hebben die dieren wel van dicht bij gezien. Wildlands is zo groot dat je niet alles in één dag kan bekijken. Toch hebben we veel gezien en gedaan. Vooral de dieren die vrij in hun omgeving konden lopen. Er waren een paar dieren die Jelle wel interessant vonden en naast hem kwamen zitten. We zijn er tot het einde gebleven.

Nadat we het park hadden verlaten stapten we in de taxi bus en gingen naar een pannenkoeken restaurant. Tot Jelle zijn grote verrassing mocht hij zelf zijn pannenkoek bakken en heeft ze ook nog mogen uitserveren.

Na een lange dag gingen we weer naar huis en dat hebben Inge en Edith goed gedaan.
Wij bedanken Inge, Edith, Roel en de wensstichting Drenthe.

Groetjes Renee en Jelle Hummel, Een top dag.

​Wensstichting Drenthe wil de volgende personen / bedrijven bedanken voor hun bijdrage aan deze dag:

​Chauffeur Roel van Bennekom en zijn stoere Dodge

Century Bedrijfswagens Assen