Een mooie dag voor Maditha en Kerianna

Woensdag 23 december rond 17.00 uur telefoon. Het is Petra de meiden worden stil. Een verrassing,"hoeveel nachtjes slapen". Vragen de meiden.

Dan is het maandag 28 december 2015. Om 02.30uur Kerianna, "mama ben wakker". Daar zit ik dan op de bank met Kerianna. Ze is zo nerveus dat ze niet kan slapen. Het lukt mij toch haar even te laten slapen. Maditha komt om 07.30uur uit bed. Schreeuwt, " mama , vandaag is de grote dag". Ze hebben niets mee gekregen van de zwemtas die ik de auto heb gezet.

Ongeduldig wachten de dametjes op Petra & Nanki. Opeens roept Kerianna ze komen. Ze springen heen en weer. Als er dan wordt verteld dat we met de auto gaan. Dat wij papa en mama achter aan rijden . Komt de eerste verrassing. Maditha & Kerianna gaan mee naar buiten. Een mooie grijze porsche komt voorrijden. Roept Maditha, " wouw vet cool auto". als het voor hun duidelijk wordt dat ze er in mee mogen rijden, is een vreugde dansje wat er volgt. Wij zien onze meiden glunderen van plezier. En dat maakt het al helemaal te gek.

De volgende verrassing Plopsaland Coevorden. Op de foto met Maya de bij. Het feest kan beginnen. Wij besluiten eerst even te oriƫnteren. De meiden hebben de carrousel als eerste keus. Dit was te snel voorbij.

Kerianna wil graag in de vuurtoren ( vrije val). Maar mama vindt het leuk om met haar meisjes in de woeste zee te gaan. Kerianna gilt van plezier. Maditha, ik word duizelig. Dan met Kerianna in de vuurtoren. Intussen speelt Maditha met een radiografisch bootje. Terwijl Kerianna gilt van plezier, draait mijn maag om. Ga echt niet weer in deze attractie. Wij besluiten even een plaspause te nemen en wat drinken. Dan gaan wij even naar buiten Maditha en Kerianna willen auto rijden. Ze stralen ook is het lang wachten voor ze aan de beurt zijn. Binnen gaan de meiden naar Mega Mindy actractie fietsen en vliegen.

Kerianna vindt het steeds leuker en wil meer uit proberen. Dan gaan wij met ze naar de show van Wickie maar de meisjes willen liever spelen. Kerianna kiest voor de disco ze wil dansen. Haar favoriete bezigheid. We naderen de klok van 15.00uur ze mogen nog een klein presentje uitzoeken. Maditha kiest voor rox auto Kerianna een mooi armband.

Buiten komen Petra en Nanki ons voor de volgende verrassing ophalen.

De Aquamondu Maditha heeft nog niets in de gaten. Dan ziet ze opeens het zwembad. Mama kijk een luxe zwembad, daar wil ook eens heen dat is mijn droom. Kerianna hoort gaat kijken een luxe zwembad gilt ze. Dan wordt er duidelijk gemaakt dat ze er heen gaan. Maditha heel verbaasd ik heb geen zwemkleding. Ik kijk haar aan en zeg dat heb je wel. Waar dan mama, Nanki draagt de bewuste tas en staat in de rij voor de kassa. Dus de tas ziet ze niet dat maakt het even moeilijk te begrijpen. Maar als ze mij aan kijkt weet ze zeker. Zij gaan zwemmen ze knuffelen Petra. Ze zijn helemaal blij. Binnen is het druk de meisjes gaan met ons het water in. Ik vind het heerlijk alleen moet ik er al snel uit krijg krampen. Water was voor mij te koud. De meiden blijven met hun papa nog zwemmen. Maditha gaat van de glijbaan. Tijdens het eten zie ik hoe moe ze zijn. Kerianna ligt opgerold op de stoel en oogjes worden kleiner. Maditha legt haar hoofd op tafel. " mijn droom is uit gekomen, ben moe mama". We kleden ons aan.

Tijd om te gaan. Het was een prachtige dag geweldig hoe alles geregeld was. De afsluiting thuis met nog vrijkaarten voor bioscoop en voor zwemmen. Het was overweldigend, het raakte ons diep in onze ziel. Hoe gelukkig de meisjes waren.

Onze dank aan de lieve dames Petra , Nanki en niet vergeten Metha die onze dochters veilig heeft vervoerd. Dank voor alles! !

Wietse, Claudia, Maditha en Kerianna

=============================================

Wensstichting Drenthe bedankt de volgende mensen voor het mogelijk maken van deze wens:

Meta Leth

Plopsaland Dalen

Huttenheugte Dalen: 1. Zwembad Aquamundo

2. Albron Centerparcs (horeca Aquamundo)

Parc Sandur (Sport)

Utopolis Emmen