Een hecht drietal op avontuur

Na een lange tijd van voorbereidingen maar vooral ook tegenslagen werd de Wensdag voor Stan gepland op vrijdag 24 juni...waarop hij samen met zijn beste vriend en vriendin Nick en Yasmine mocht genieten van een super mooie dag. De kinderen wisten helemaal van niets en toen ze die ochtend overvallen werden op hun school waren ze dan ook blij verrast. Stans broer Niek, die een introductiefilmpje had gemaakt om van alles over het trio te vertellen, was ook van de partij.

Na het filmpje gingen we in een super mooie auto met chauffeur naar een geweldige locatie voor een vrienden fotoshoot. Er werden prachtige foto's gemaakt van de "3 Musketiers" .. ..en ze hadden dikke lol met elkaar. Vanaf daar gingen we naar Annen om daar eerst heerlijk te lunchen en om daarna te kanoën bij Breeland recreatie en vanaf het eindpunt een letterboxenspel te doen. Dat was nog moeilijker dan we dachten maar het is ons uiteindelijk wel gelukt. Wat hebben we gelachen!

In de middag gingen we naar Ees om daar te golfen. Wat een ongelooflijke moeilijke sport is dat. Na het "inslaan" mochten we de baan op om een potje te golfen. De meiden tegen de jongens.....tjah en de jongens hadden gewonnen.

'S Avonds gingen we uit eten in Emmen bij Your Place...daar sloten ook Niek en Johan, de vader van Stan, bij aan. Rond 9-en gingen we Stan, Yasmine en Nick met ieders een goed gevulde rugtas én een prachtige ervaring rijker moe maar zeker héél voldaan weer richting huis!

We willen dan ook Carin en Nanki van de Wensstichting, Ron onze chauffeur en Carola de fotograaf bedanken voor deze geweldige TOP DAG!

Groetjes José

*****
Wensstichting Drenthe wil de volgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van deze prachtige wens:

Manon Huizing-Onderwijzer van De Media Afdeling voor het maken van het prachtige filmpje.
De chauffeur van deze dag Ron Haandrikman van Safety Analyse.
Voor het maken van een prachtige vrienden fotoshoot Carola Paas
Ook Breeland recreatie en Country Golf Ees willen we bedanken voor de mooie invulling van de dag.
En tot slot Restaurant Your Place voor de heerlijke eten.