Dit was dé coolste dag ooit!

Dit was de coolste dag ooit!

Spannend! Ciske weet niet wat we gaan doen vandaag. In de ochtend arriveren twee dames. Ze nodigen ons uit om achter hen aan te rijden. We volgen ze naar Zwolle. In de Ijsselhallen is een indoor kartbaan. We worden ontvangen met een speciale taart. Vervolgens gaan we racen.

Ciske is wild enthousiast, en een nieuw talent wordt ontdekt. Zijn broer Petran wordt óók in het zonnetje gezet.  Ze eindigen op het podium, verdienen een medaille en krijgen een Max Verstappen boekje en beker cadeau. Na een pauze en een lunch gaan we door naar een virtual reality spel. In een VR escaperoom worden gijzelaars gered. Wat een super activiteiten.

We stappen weer de auto in op weg naar een  volgende locatie. Ciske denkt in auto dat dag over is "Wauwww dit was de coolste dag van mijn leven!"

Volgende stop Ommen, bootje varen mét puzzelkadootjes voor allebei én goed gevulde koeltas met lekkers. Twee uur lang over de Vecht varen. Even bijkomen, ontspannen na de drukke activiteiten.  Na een bezoekje bij de kinderboerderij vlakbij gaan we weer in de auto. Er staat nog een volgende locatie op de planning.  Waar gaan we nu heen?

Hotel ten Cate in Emmen. Over rode loper mogen we naar binnen. Bij het ontvangst krijgt Ciske een tasje van kinderkledingwinkel 'Kidz en zo.' Even omkleden. Een sjiek jasje en shirt met een stropdas. Ciske is een sjieke meneer. Meneer Ten Cate, met een gouden strik, neemt ons mee naar de privé Viplounge. De chef heeft een speciaal verrassingsmenu samengesteld. Cheesecake amuze, 'invisable soup',  frikadelle aux frites en als dessert een pancake met roomijs.

In het restaurant zijn spelers van FC Emmen aanwezig. Spontaan bieden deze voetballers een FC Emmen shirt aan met handtekeningen. En de receptioniste sopt de broers nog even een ‘flesje geluk’ toe. Stik laat, doodmoe, maar zelfs broer Petran sprak in bed: “Dit was de coolste dag ooit!”

Deze wensdag is mede mogelijk gemaakt door Hotel ten CateKeez & CoRederij PietersKobaltBrood- en banketbakkerij Puur Ambacht en Pokerrun 2022 MC Motorhead