Bitterballen eten met Jeroen van der Boom

Een hele tijd geleden kwam er via een vrijwilligster van de zorgboerderij waar Debbie werkt een heel bijzondere wens binnen bij Wensstichting Drenthe. De wens was van Debbie Mulder uit Zweeloo. Debbie is een gezellige jongedame met het syndroom van Down. Haar allergrootste wens was om een keertje bitterballen te eten met Jeroen van der Boom.

Op woensdag 11 mei was het dan zover, Debbie mocht met haar ouders, de vrijwilligster die de wens heeft ingestuurd en 2 dames van Wensstichting Drenthe met een Limousine van Top Limousineverhuur naar de repetitie van de Toppers in de Amsterdam Arena. Toen we aankwamen waren de Toppers druk aan het repeteren, en Debbie werd meteen toegezongen door Jeroen van der Boom. We kregen een korte rondleiding in de Amsterdam Arena, en al snel kwamen Rene Froger, Gerard Joling en natuurlijk Jeroen van der Boom even kennismaken met Debbie en haar entourage. Debbie straalde van oor tot oor.

Na een polonaise en nog wat liedjes kwam de manager van Jeroen van der Boom al snel met de bitterballen aan, en ging Debbie's wens in vervulling. Er werd geproost met bitterballen, foto's gemaakt, en gezellig gebabbeld. Ook had Debbie de eer om nog even met Jeroen te mogen dansen terwijl de andere Toppers hun nummer repeteerden. Hierna moest Jeroen helaas weer aan het werk en moesten wij weer per Limousine vertrekken richting Aalden om daar als afsluiting van een fantastische dag heerlijke pannenkoeken te eten bij Pannenkoekenboerderij 'Het hoes van oal An".
Het was een ontzettend geslaagde dag waar Debbie en haar ouders het nog vaak over zullen hebben.

Video Debbie eet bitterballen met Jeroen van der Boom