Enthousiaste wensvervullers regio Assen gezocht

07-11-2017
Onze stichting, Wensstichting Drenthe, wil kinderen in de leeftijd van 3 t/m 17 jaar woonachtig in de provincie Drenthe, die door een ziekte of door moeilijke omstandigheden in het gezin een steuntje in de rug verdienen een lichtpuntje bieden. Wij doen dit door middel van het vervullen van een liefste wens van het kind. Onze stichting is sinds 5 jaar actief in Emmen en sinds een klein jaar in Assen.

Voor ons wensteam in Assen zijn wij op zoek naar enthousiaste wensvervullers.

Wat ga je doen?
Als wensvervuller ben je het gezicht van de Wensstichting en vervul jij samen met een andere wensvervuller de binnengekomen wens. Tijdens een intakegesprek maak je kennis met het kind en probeer je een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de wens van het kind.  Vervolgens ga je aan de slag om de allerliefste wens zo goed mogelijk te realiseren en er een onvergetelijke dag  van te maken voor het kind en mogelijk overige gezinsleden

Wat neem je mee?
HBO werk- en denkniveau;
een groot inlevingsvermogen en je kunt je goed verplaatsen in het gedachtenpatroon van kinderen/jongeren;
je kunt goed plannen en organiseren en legt makkelijk nieuwe contacten;
creatief, proactief en zelfstandig werkend.

Wat bieden wij?
Een groeiende en steeds professioneler wordende organisatie;
Werken binnen een (nu nog) klein enthousiast wensteam, bestaande uit een
wenscoördinator en 4 wensvervullers;
Eén keer per vier weken neem je deel aan de vergadering om de status van wensaanvragen overige lopende zaken te bespreken;
Afhankelijk van je agenda kun je één of meerdere wensen tegelijk in vervulling brengen.

En verder:
Kun je relevante werkervaring opdoen;
Werk je met betrokken collega’s in een enthousiast en informeel team;
Levert het werken als vrijwilliger je een waardevolle aanvulling op je CV op;
Ontvang je voor gemaakte onkosten een vergoeding en een bescheiden vrijwilligersvergoeding.
Laat je met jouw inzet kinderen die het niet gemakkelijk hebben stralen!

Enthousiast geworden?
Neem voor vragen over deze functie gerust contact op met Marjolein Meijering. Dit kan via marjolein.m@wensstichtingdrenthe.nl

Wanneer je geïnteresseerd bent kun je natuurlijk ook direct solliciteren. Dit kan door je motivatie inclusief CV te sturen naar HR@wensstichtingdrenthe.nl