Aangenaam verrast door Kamst Mode

22-02-2018
Heel aangenaam werd Wensstichting Drenthe verrast door de opbrengst van de tassenactie van Kamst Mode.
Een cheque ter waarde van € 4.027,23 werd overhandigd aan voorzitter Carin Roelands van de Wensstichting. "Wat kunnen wij hier veel kinderen en hun achterban blij mee maken en laten stralen", merkte zij stilletjes op.

Kamst Mode zet zich vaker in voor goede doelen, aldus Bas en Vanessa Kamst.
Het negatieve aspect van het vragen van geld door de overheid voor een plastic tas heeft men om weten te draaien naar iets positiefs: de voorraad plastic tassen werden verkocht voor € 0,25 bij aankoop van een kledingstuk, waarbij de volledige opbrengst naar het goede doel ging.

Heeft u weleens kleding aangeschaft bij de (vernieuwde) filialen in Nieuw-Amsterdam, Coevorden of Emmen? U straalt vast in dit prachtige kledingstuk. En wat zal het nog fijner dragen in de wetenschap dat uw tasdonatie gaat bijdragen aan wensdagen voor kinderen uit de regio die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Op de foto van links naar rechts:
Bas Kamst, Carin Roelands en verkoopster Fokje uit Emmen